Sunday 19 May 2013

SNE KAPSUL DAN BEUTSKIN ESSENCE YANG ANDA MAKAN TIRUAN!


Peringatan kepada para pengguna produk SNE Kapsul dan Beutskin Essence



Anda dinasihatkan supaya memastikan setiap pembelian produk SNE Kapsul dan Beutskin Essence yang anda beli adalah ASLI, TULEN, DAN “ORIGINAL” ini kerana pihak kami menerima pelbagai maklumat negatif dari para pengguna “SNE Kapsul dan Beutskin Essence” yang membeli dari luar seperti di kedai-kedai jamu, farmasi dan sebagainya, selain dari “PENGEDAR SAH” kerana anda mungkin menjadi mangsa produk “SNE Kapsul dan Beutskin Essence TIRUAN”. Ini kerana populariti dan kehebatan kedua produk ini dalam mencantikkan kulit dan menyihatkan tubuh badan membuatkan banyak pihak yang TIDAK BERTANGGUNGJAWAB mengambil kesempatan.




PANDUAN PEMBELIAN SNE KAPSUL DAN BEUTSKIN ESSENCE YANG TULEN DAN “ORIGINAL”


PERTAMA:
Pastikan anda membeli produk keluaran SNE daripada pengedar yang berdaftar dengan syarikat SNE Marketing



KEDUA:

Pastikan terdapat logo “hologram” (Meditag Hologram) dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KMM) bersama nombor rujukan kelulusan produk. Sila lihat contoh yang diberikan.




KETIGA:
Periksa harga SNE Kapsul dan Beutskin Essence yang anda beli. Pastikan ia tidak jauh lebih rendah dari harga pasaran, kerana kemungkinan besar ia adalah “PRODUK TIRUAN”.

CONTOH:

BEUTSKIN ESSENCE – RM260 (BUKAN AHLI), RM210 (HARGA AHLI)

-->Anda dinasihatkan untuk memastikan dan memeriksa dahulu sebelum membuat mana-mana pembelian produk SNE Kapsul atau Beutskin Essence atau anda boleh mendapatkannya terus dari kami yang DIJAMIN TULEN DAN ORIGINAL atau “WANG ANDA AKAN DIKEMBALIKAN”
Artikel ini dibawakan khas untuk anda oleh,


Dinna Beauty
dinnabeauty.blogspot.com
012-7824281












No comments:

Post a Comment