Monday 27 May 2013

CANTIK DENGAN TERAPI PENSTABILAN "DNA"

PENYELESAIAN UNTUK PENCERAHAN KULIT DAN PENGHAPUSAN TOMPOK-TOMPOK PADA KULIT



LIHATLAH PERBEZAANNYA DENGAN 3 FUNGSI UTAMA BEUTSKIN ESSENCE

Membersihkan tubuh dan menyingkirkan toksin
Berdasarkan teori terkini mengenai pembersihan tubuh dan penyingkiran toksin, Beutskin Essence dirumus dengan 100% pati tumbuhan semula jadi, mengandungi bahan-bahan aktif yang mudah diserap ke dalam sistem peredaran darah untuk menghapuskan radikal bebas dan pelbagai jenis bahan-bahan berbahaya dengan menyingkirkan kesemua toksin ini daripada tubuh melalui peluh, najis dan air kencing. Selain itu, Beutskin Essence menyelesaikan masalah kekurangan zat berdasarkan kepada keadaan patologi kita. Toksin yang terdapat dalam kulit, limfa, darah dan sistem saraf juga dapat disingkirkan daripada tubuh dengan berkesan agar tubuh bebas sepenuhnya daripada toksin.
Sebaik sahaja toksin ini disingkirkan, selara makan, kualiti tidur, kesejahteraan emosi dan daya ketahanan seseorang terhadap penyakit juga akan meningkat.

Memperbaiki dan memulihkan semula fungsi-fungsi tubuh
Selepas proses pembersihan tubuh dan penyingkiran toksin, lebih seratus jenis nutrien aktif yang terkandung dalam Beutskin Essence akan diserap dengan mudah oleh tubuh dan diangkut oleh darah tanpa meninggalkan sebarang sisa bahan buangan. Ia memulihkan tisu-tisu yang rosak, mempercepatkan pertumbuhan semula dan pembaikan tisu-tisu lembut, menyelaraskan sistem endokrin, menguatkan fungsi sistem imun tubuh, menyeimbangkan penyebaran hormon dalam tubuh serta merencatkan pembentukan melanin dan pempigmenan supaya mencapai pencergasan semula tubuh badan yang menyeluruh.

Merangsang pertumbuhan semula sel-sel kulit yang baru dan sihat
Beutskin Essence mampu memulihkan tisu-tisu dan organ-organ dalam badan dengan pantas, mengaktifkan sel-sel tubuh dan muka, merangsang semula sintesis kolagen, menyerikan kulit, merangsang pembahagian sel-sel tunjang kulit dan sel-sel serat. Pertumbuhan dan metabolisme kulit menjadi lebih pantas dan serentak dengan itu, penghasilan melanin akan menjadi semakin berkurangan supaya kulit kelihatan lebih halus dan berseri. Selain itu, ia mampu meningkatkan ketahanan kulit dan mengurangkan garis-garis halus dengan berkesan agar kulit lebih sihat dan lebih anjal dalam masa yang singkat. Ia juga mengaktifkan sel-sel imun pada kulit, menguatkan ketahanan kulit dengan cepat dan mengembalikan semula tenaga bagi menggalakkan pertumbuhan kulit yang lebih sihat.


ALAMILAH KECANTIKAN SEMULAJADI YANG TIDAK AKAN MENGECEWAKAN ANDA

Hubungi kami dengan SMS/Whatsapp ke 012-7824281. Khidmat rundingan kecantikan PERCUMA berserta HADIAH MENARIK menanti anda. (Terhad kepada 10 orang yang TERPANTAS)

Dinna Beauty
012-7824281
www.facebook.com/dinnabeauty


No comments:

Post a Comment